I've Got Two Cheeks for a Reason ~

Crystal Gem Boy
Estelle, Steven Universe

crystal-gems:

dredsina:

There. I took a half an hour and did this to show how easily it could be done. Now someone should take this idea and do it better than me…

PERFECT

26,166 plays
gentlemanbones:

sadisticpalmtree:

DEM ARMSTRONG GURLS………

10/10 FAMILY

gentlemanbones:

sadisticpalmtree:

DEM ARMSTRONG GURLS………

10/10 FAMILY

(Source: envy-the-fourth, via theblackhylian)

krystal-cage:

Dad…I’m home…

♚Happy Birthday Sasha!♚

(via jynxieepie)

braverlimit:

Awesome. Hugh Jack is the man

(Source: almosthonestabe, via daredevilreborn)

sogeekyitswrong:

garyfillingbucketsoak:

miggylol:

pumpkin spice candles soon

pumpkin lattes soon

pumpkin everything

image

IT’S JUST JULY

Dark Spirit has invaded

suavefox:

psyfucks:


respect existence or expect resistance

DAMN SON

fave

suavefox:

psyfucks:

respect existence or expect resistance

DAMN SON

fave

(via hazardwithin)

thewoman23:

ericscissorhands:

My variant of: (X)

I thought this was leading to something deep…I wasn’t disappointed

(via fairy-tail-heart)

edgebug:

sashayed:

silvermoon424:

poppypicklesticks:

billybatsonandjameshowlettsbro:

cosmicallycosmopolitan:

billybatsonandjameshowlettsbro:

james-winston:

The Titanoboa, is a 48ft long snake dating from around 60-58million years ago. It had a rib cage 2ft wide, allowing it to eat whole crocodiles, and surrounding the ribcage were muscles so powerful that it could crush a rhinoTitanoboa was so big it couldn’t even spend long amounts of time on land, because the force of gravity acting on it would cause it to suffocate under its own weight.

I’m so glad they aren’t around

omg me too. I’m scared enough of 26 ft long anacondas. I’m so happy Megalodons, those giant sharks, aren’t alive either

Praise natural selection

I remember watching Walking with Beasts or something similar, or some British tv show about evolution

The subject was something like a 12 foot long water scorpion

I was so startled by its sudden appearance and narration that I yelped: “12 fucking feet?!?!  I’m fucking glad it’s extinct!” 

Dude, prehistory was home to some fucking TERRIFYING creatures. For some reason, everything back then was enormous and scary. Extinction doesn’t always have to be a bad thing!

And Poppy, what you saw was an arthropod known as Pterygotus (it was actually featured in Walking With Monsters). Not only was it as big (or maybe even bigger) than your average human, it had a stinger the size of a lightbulb. REALLY glad that bugger isn’t around anymore.

Also, Megalodon deserves to be mention again, because just hearing its name makes me want to never be submerged in water ever again.

GOD, I HATE THIS POST. HOW DO WE EVEN KNOW THAT SHIT ISN’T STILL AROUND? LURKING? EVOLVING? WE DON’T. WE DON’T KNOW SHIT ABOUT SHIT DOWN THERE. THE OCEAN IS A PRIMEVAL HELLSCAPE NIGHTMARE AND WE ALL JUST DIP OUR STUPID FRAGILE UNPROTECTED FETUS BODIES AROUND THE EDGES OF IT LIKE THAT’S NORMAL. FUCK THE OCEAN.

these are fucking kaiju the precursors sent to scope out the planet im fucking convinced

(via majestic-oakenboner)

itsraininbritishmen:

artistic-rising-demon:

justaddfiction:

castielsconvictions:

rifa:

shank-flank:

elysethekraken:

gogomoth:

nope im not a fully grown adult sir, no sir

SHOUT-OUT TO ALL MY FRIENDSHIPS ON TUMBLR WITH TEENAGERS

YOU ALL HAVE BETTER BLOGS THAN I DO

YOU ARE THE FUTURE AND I AM OKAY WITH THAT

‘omg I love you you are so kind and aaaaah how old are you’

‘16 how old are you?’

‘2-23…’

I think this when I’m chatting with people on here and then look at their blog description and its like ‘16/17’ and I’m like holy shit you are the same age as my baby sister what the hellllll

Yeah but for those of us who have older tumblr friends, thank.

speaking as a 17 year old, trust me when i say it means a lot when 20-somethings on tumblr treat us with respect and take us seriously because god knows no one else older than us does

Yes I second this

ehhh, ‘hi omg WE MUST BE FRIENDS UR SO FUNNY! HOW OLD ARE YOU??”

"14, and you"

"ehhhm..24.."

(Source: ggmth, via majestic-oakenboner)

emilymmize:

humming-metallica-in-the-tardis:

onecelestialbeing:

housewifeswag:

excusemyhubris:

zayoken:

She’s cute

she’s just saying that because it’s probably difficult to reach her vagina.

you obviously have no idea how the female anatomy works and I’m assuming that’s because you’ve never touched a vagina in real life so why don’t you pipe the fuck down. pro tip: you can use your tears as lube while you’re masturbating tonight.

BURN

OH THAT WAS GOLD

DAMN! need some Neosporin for that BURN?

(Source: fyeahhousewifeswag, via majestic-oakenboner)